NSFW. Melbourne. 22. Bisexual. Nymphy. Make up artist. Writer. I love reading, in particular about the paranormal and serial killers. I also like knitting, watching documentaries and anime, as well as clubbing. ♡

Write me a TBH (To be Honest), stating an honest fact or thought you feel about me. Or just something honest you wanna say to me. Start the sentence off with “Tbh”.

(Source: jeremiahx3, via threedicks)

Notes
92283
Posted
9 hours ago
I was talking to a dude about that once and he asked if it was like a “furry” thing because even though us girls think we look cute as fuck with them apparently a bunch of dudes see it as a weird fetish they don’t want to be a part of :/

He said it was weird looking! But it’s like, this is the guy that watches suggestive ecchi anime with animal girls in it and innuendos 24/7 so my question is whaaaat whaaat whyyyyyyyyyyyyy noooooooot?!

Notes
1
Posted
10 hours ago
Anonymous asked: <3


Answer:

nymphett-amine:

Ummm …

omg i’m sorry anon, i replied to this on my mobile and it was an EMPTY ASK ON THE TUMBLR APP!

<333333333 much love to you too xo

Notes
1
Posted
11 hours ago

I was gonna buy a cute little butt plug and attach my foxtail on it but I thought I’d propose the idea to the boyf first.

And lemme tell y’all… he’s not interested.

GODDAMNIT! WHY MUST YOU BE SO VANILLA!? You may as well be frozen yoghurt in my eyes. 

Notes
2
Posted
11 hours ago

ungratefullittleshit:

Times Tumblr Raised Serious Questions About “Harry Potter”

(via arctic-sea)

Notes
301605
Posted
11 hours ago

Kid in my lit class (via toxicacidshots)

(Source: melodiousgeekery, via dirtym0ney)

Lust is Saturday night; love is Sunday morning.
Notes
249900
Posted
13 hours ago
Anonymous asked: aw the heart was supposed to make you feel loved by simplicity :(


Answer:

Wait what? What heart????

Posted
13 hours ago